art, aspiring, blog, commitment, conversations, Dating, Facebook, fashion, gossip, health, Hollywood, humor, inspiration, Kardashians, Khloe Kardashian, kim Kardashian, Kourtney Kardashian, life, life&style, literature, love, MAC, marriage, men, music, musings, news, news and gossip, passion, people, reading, sex, sex relationships, shade, Twitter, urban, women, writer, writers, writing, writing and blogging

TYGA AND HIS SWEET MEAT

See…….. I told you ladies that OLDER men are the shit. I see Kylie Jenner got herself an older man AND he’s slinging some SERIOUS looking sweet meat too! Did ANY of you ladies see that? I didn’t think his little ass was carrying THAT much weight in his pants. Now I see why Chyna Blac is MAD as all hell and throwing MAJOR shade at Kylie. She misses the shit out of that dick. I’d be tight too. Gonna take all that from me and swing it to my BEST friend’s little BABY sister. I wonder if she was asking Kim what was going on between HER man and her sister. I wonder if they’re still besties?? But anyways….. BACK to tyga and that sweet meat. And with that lip plumping that she’s been doing, I know it makes her head game that much better. Just slide them big ol lips up and over that head and you GOT EM! Make sure your mouth is SUPER juicy though. Makes his feet stand up!

Advertisements
art, blog, body cleanses, boxing, clothes, commitment, culture, Dating, diet, Facebook, Faith, fitness, food, gossip, health, Hollywood, humor, inspiration, Kardashians, Khloe Kardashian, kim Kardashian, Kourtney Kardashian, life, life&style, literature, love, marriage, men, news, news and gossip, passion, people, reading, sex, sex relationships, shade, Twitter, urban, women, writer, writers, writing, writing and blogging

Let me put the head in

Ladies…… You EVER notice how your man ALWAYS wants to either fuck you in the ass or put his finger in your ass? How many of you enjoy that? I don’t mind slapping and popping me on my ass but just don’t go digging around back there. That hole is NOT meant for that type of play. I’m always told that it will help with making the ass fatter BUT I can’t find no one to vouch for that myth. I know Nicki Minaj and K.Michelle did NOT fuck in the butt to get them there rumps. What does it do for us females sexually?  Does it make us cum stronger and harder? The one thing I know for a FACT is you can’t get pregnant this way. BUT…………. I did do some digging around of my own ladies and it turns out that if your sucking the shit out of that sweet meat AND you put your finger between his ASSHOLE and his balls, he will cum like motherfucker!!!! Them feet will turn up and he’ll raise up out that bed like he was Jesus himself!!! But DON’T put your finger in his asshole. You won’t wanna be so sexual after if it does happen. Now………..how does one get him to ALLOW you to do such a thing?  I’m still trying to figure that out because my boyfriend damn near jumps through the ceiling if I even touch his ass. And now I wanna put my finger in between that. YEA RIGHT!!!!! You might wanna consider getting him super drunk, but BE EASY…. You could fuck around and get punched and wind up in the e.r with a broken nose or something. So proceed with caution. Click Here!

art, aspiring, blog, body cleanses, commitment, culture, Dating, Facebook, fitness, food, gossip, health, Hollywood, humor, inspiration, Kardashians, Khloe Kardashian, kim Kardashian, Kourtney Kardashian, life, life&style, literature, love, marriage, men, music, news, news and gossip, passion, people, reading, sex, sex relationships, shade, Twitter, urban, women, writer, writers, writing, writing and blogging

To moan or NOT moan

Do you EVER stifle your moans when your having sex? I understand that there’s soft moaning, slightly loud moaning,  and then there’s SCREAMING. In MY opinion, soft moaning is USUALLY used when your significant other is coming up SHORT in the sweet meat department. Ain’t NO damn way in hell your screaming while having intercourse with the short meat. If you are, your faking it to the tenth degree. And if it comes off like it’s real, your a bad bitch! If your man is slanging that meat right and that shit is down to his knees and thicker than a tree branch AND your not moaning, I want to know YOUR secret! You should be screaming so loud the entire street you live on hears you. So, my question to you is………… Are you loud or quiet during sex?

blog, culture, Dating, Facebook, fashion, fitness, gossip, health, Hollywood, humor, Kardashians, Khloe Kardashian, kim Kardashian, Kourtney Kardashian, life, life&style, literature, MAC, marriage, men, news, news and gossip, people, reading, sex, sex relationships, shade, shopping, Teen Mom, Teen Mom OG, Twitter, urban, weight loss, women, writer, writers, writing, writing and blogging

Would you like cheese on that

How do you prefer your tits??? Do you like the aggressive kind where they are SUPER big and charge at you like a dinosaur from Jurassic park?  Or do you like the small quiet kind that you have to coax out the corners like baby kittens?

art, aspiring, blog, bundles, clothes, commitment, culture, Dating, diet, Faith, fashion, fitness, food, gossip, Hair, Hollywood, humor, inspiration, Kardashians, Khloe Kardashian, kim Kardashian, Kourtney Kardashian, life, life&style, literature, love, MAC, marriage, men, music, news, news and gossip, passion, people, reading, sex, sex relationships, shade, urban, women, writer, writers, writing, writing and blogging

CHRIS BROWN

WHAT THE HELLIS WRONG WITH CHRIS BROWN????????? I swear he’s REALLY loosing his mind slowly………. but SURELY!!!!!! Don’t get me wrong, he’s a HELL of a performer and can dance his ass OFF, but he’s unraveling right before our eyes. I think this Karruche chick got some cryptonite in them there itty bitty panties of hers. One minute he’s singing love songs and shit; flicking it up with her and then the next thing you know, he’s spazzing out, chasing her to her car, threatening to beat up male super models, and bogarting his way into HER car. Two days later, he’s tweeting long ass scriptures and heartfelt apologies. I know he hasn’t gone postal on her like he did Rhianna. That’s a good thing. I hope that he just falls back, takes care of that beautiful little girl, continues to shake and shimmy and make great fucking music. BUT………………. pimpin AIN’T easy and SOMEONE’S gotta do it!!!!!!

art, aspiring, Beyonce, blog, culture, fashion, gossip, Hollywood, humor, inspiration, life, life&style, literature, love, marriage, men, news, news and gossip, passion, people, reading, sex, sex relationships, shade, urban, weaves, women, writer, writers, writing, writing and blogging

BEYONCE KNOWLES

To ALL the #BEYONCE fans out there……. One question……  WHY does everyone worship her???? Why?? Now I KNOW I’m probably going to get attacked by the #beyhive aka the Beyonce diehard fans but frankly, I DON’T GIVE A DAMN!!! What is it about this chick that makes you wanna cry your eyes out and damn near drop dead when in her presence? Yes, she can sing….AND? The lady who sings the “goodnight song” on Sprout can sing too and we NEVER would would even consider crying for her. Yea, she got a nice body……AND?? EVERY single one of us ladies has a nice body to someone! Shit, 80% of us probably have way more ass than her also. I just don’t get it. She’s a great dancer too. But…..her acting skills definitely could use some work…………..It’s funny how AFTER that infamous “elevator fight” that self titled album came out . She basically told us what that was alllllllllll about. I bet NO one even really listened to the words. Seems like the ol GREAT one has been going through some bullshit with ol boy. She’s kinda been telling us what’s going on without really saying it. Yea, she has some songs where you think she ain’t going through no shit like this. But, yea…….she is. She was ALWAYS so quiet and hush hush about her love life, but now,  we see quite a bit more. They kinda shoved alot of it down our throats to deter us away from continuing to speculate about that footage of the fight. I don’t know about YOU but the ONLY reason I would attack my sister’s HUSBAND like THAT would be due to how he’s treating her, along with cheating. YOU can believe the hype that they put out to shut that down but I damn sure don’t. And she got REAL ratchet in that album as well…………………But anyways, this lady has over a BILLON and one fans and yet she NEVER tweets anything, she never really interacts with any of her fans and the only people we see her with are her family, the destinys child crew, and that’s it. Oh….my bad….. she JUST started hanging with Onika. If you ask me, that’s NOT a “come hang at my house,  kick your shoes off, and feel comfortable taking a shit at your house” friend! I think this is maybe to let someone other than those closet to her in to say, ” oh yea, everything’s cool with them” to the public. Another smoke screen. Just be real with the people pimp. Shit……. I know every one says your thee BADDEST bitch but shit, we all go through some shit with a man at one point in our lives.  Tina Turner got cheated on AND her ass BEAT for decades and WE still love her. I’m NOT saying that she gets beat up. SERIOUSLY doubt that one! Don’t get me wrong, I can dig her music and I am in NO way, shape, or form HATING on her …These are MY OPNIONS and observations….. Also, I’m NOT jelly of her coins and DAMN sure not jelly of  her man either……Now, we’re not asking for a 24/7, 365 reality show of your life. Just a little bit more interactive than usual that’s all. Get caught by page 6 of the New York Post, eating lunch, having drinks and laughing it up with a group of your girlfriends. Post a picture with a group of your friends chilling, enjoying life. There’s NOTHING like having a group of really and I mean REALLY good fucking friends to call when your going through some shit and you need an ear or two. Probably would’ve never went through that elevator bullshit either. But……………….I’m kinda glad we all got to see that though. Shit was funny as hell watching her little sister spaz out like that on Jay.